به گزارش خودرونویس، خوشبختانه خوشبختانه و خوشبختانه جلوپنجره های نصب شده در ب ام و X3 فیس لیفت و iX3 ابعادی نرمال و معقول دارند و از قسمت میانی به یکدیگر متصل شده اند تا مشابه با سایر محصولات امروزی این خودروساز باواریایی باشند. هم ب ام و X3 و هم همزاد الکتریکی آن یعنی iX3 به پکیج بدنه M اسپرت مجهز هستند که به موجب این کیت سپرهای جلو اسپرت تری برای آنها نصب شده که طراحی شلوغی دارند.

ب ام و X3 فیس لیفت
ب ام و X3 فیس لیفت

این موضوع کمی عجیب به نظر می رسد که ب ام و چرا دست به به روزرسانی کراس اوور الکتریکی iX3 زده است؟ چراکه این خودرو در جولای سال 2020 رونمایی شده بود. ولی از طرفی هم این اقدام منطقی به نظر می رسد، چراکه باواریایی ها قصد استایل ظاهری منسجم و یکسان در سبد محصولات X3 وجود داشته باشد و نسخه درونسوز این خودرو و نسخه مجهز به پیشرانه الکتریکی هر دو استایل ظاهری و المان های ظاهری شبیه به هم داشته باشند.

نمای عقب ب ام و iX3 فیس لیفت
ب ام و iX3 فیس لیفت

تغییرات ظاهری صورت گرفته

در هر دو خودرو مهندسین ب ام و اقدام به نصب چراغ های به روزرسانی جلو و عقب در قالب فیس لیفت میان دوره ای کرده اند. در خصوص ب ا م و X3 xDrive30i که تصویر آن را مشاهده می کنید، دو سر اگزوز با دیزاین جدید نصب شده که جایگزین سراگزوزهای دایره ای شکل کوچک مدل های پیشین شده اند. متاسفانه ب ام و ورودی های هوای مصنوعی در قالب دو قاب پلاستیکی مشکی رنگ در دو گوشه سپر جلو X3 و iX3 نصب کرده که چنین اقداماتی از این خودروسازان پریمیوم واقعا زشت و زننده است؛ ولی بعید است که این سبک مریض طراحی به این زودی ها از صنعت خودروی جهان محو شود.

نمای عقب ب ام و X3 فیس لیفت

این موضوع را پیشتر شنیده بودیم که قرار است ب ام و X3 و iX3 الکتریکی فیس لیفت در ماه ژوئن رونمایی شود و باید انتظار تغییرات جزیی در طراحی کابین آنها را هم داشت. باید منتظر ماند و دید که آیا سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی iDrive 8 روی این نسخه های فیس لیفت میان دوره ای نصب می شود و آیا اینکه ب ام و قصد دارد کراس اوور X3 فیس لیفت را با پیشرانه مجهز به سیستم هیبریدی ملایم راهی بازار کند.

همچنین انتظار می رود که با یک فاصله زمانی چند ماه نسخه پرچمدار X3 M فیس لیفت هم معرفی شود و پس از آن همزاد کوپه این خودرو یعنی X4 فیس لیفت نیز از راه خواهد رسید.

منبع motor1
5 از 1 رای