اخبار خودرو ایران
تعهد مکث موتور در تحویل به موقع خودروها

نخستین سری از پیکاپ کلوت تحویل مشتریان شد

شنبه - ۱۸ دی ۱۴۰۰
خواندن 2 دقیقه
اولین سری تحویل پیکاپ کلوت مکث موتور

با سررسید تحویل پیکاپ کلوت، شرکت مکث موتور از مشتریان خود جهت تحویل خودرو دعوت کرد.

به گزارش خودرونویس، مکث موتور طی مراسمی در روز شنبه، نخستین سری از پیکاپ‌ کلوت را مطابق سررسید یک ماهه ثبت نامی، به خریداران تحویل داد. این مراسم، با حضور تعدادی از خریداران و جمعی از مدیران در نمایندگی مرکزی برگزار و طی آن نخستین سری از کلوت به عنوان اولین محصول مکث موتور به خریداران تحویل شد.

اولین سری تحویل پیکاپ کلوت مکث موتور

بر اساس اعلام یکی از مدیران این شرکت، تحویل سایر خودروهای ثبت نام شده از روز یکشنبه در نمایندگی ‌های منتخب این شرکت بر اساس برنامه زمانبندی آغاز می ‌شود.

اولین سری تحویل پیکاپ کلوت مکث موتور

مشخصات پیکاپ کلوت مکث موتور

مکث موتور که پرقدرت ‌ترین پیکاپ تولیدی بازار کشور را به عنوان نخستین محصول خود معرفی کرده بود، از امروز تحویل بدون تاخیر کلوت را آغاز کرد. این خودرو دو دیفرانسیل که نیروی محرکه‌ خود را از موتور 4/2 توربوشارژ میتسوبیشی می‌گیرد 215 اسب بخار نیرو را با گشتاور 320 نیوتن‌ متری به سمت چرخ‌ ها هدایت می‌کند. شاسی مستقل، قفل دیفرانسیل مکانیکی، سیستم ورود بدون کلید، پوشش ضدخش محفظه بار و لاستیک زاپاس فول سایز دیگر امکاناتی هستند که کلوت را به رقیب سرسخت در بازار پیکاپ مبدل ساخته ‌اند.

 

اولین سری تحویل پیکاپ کلوت مکث موتور

 

تعهد مکث موتور در مقابل مشتری

مکث موتور به تبعیت از شرکت مادر خود ماموت خودرو، تعهد زیادی به مشتریان دارد و این مسئله را می توان در تحویل به‌موقع و بدون تاخیر خودروها دید ضمن آنکه هم اکنون قطعات یدکی لازم برای این خودرو‌ها از سوی مکث موتور در نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور توزیع شده است تا مکث موتور تعهد خود را در این زمینه نیز ایفا کرده باشد.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟