تیونینگ
افزایش چشمگیر قدرت تنها با نصب یونیت کنترل

ب ام و X3 M با تیونینگ من هارت

یکشنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
ب ام و X3 M تیونینگ من هارت

ب ام و X3 M واقعا نیاز به بروزرسانی داشت که این خودروساز باواریایی امسال آرایش جدیدی برای آن ارائه داد و تغییرات ظاهری به منظور ارتقا جنبه بصری این کراس اوور لوکس اعمال کرد. ولی اگر بیشینه قدرت 503 اسب بخاری و گشتاور 650 نیوتن متری پیشرانه این خودرو شما را راضی نمی کند و به دنبال قدرت بیشتری به جای بروزرسانی های ظاهری هستید، شرکت تیونر من هارت دقیقا چیزی را ارائه می دهد که شما نیاز دارید.

به گزارش خودرونویس، این تیونر با سابقه به تازگی من هارت MH3 600 را معرفی کرده که بر پایه نسخه پیش از فیس لیفت ب ام و X3 M کامپتیشن توسعه یافته است. این تیونر آلمانی قدرت تولیدی این کراس اوور لوکس را افزایش داده و در کنار آن تغییرات ظاهری در استایل بیرونی و کابین و همچنین تغییرات فنی در راستای بهبود عملکرد انجام داده است.

ب ام و X3 M تیونینگ من هارت

مشخصات فنی ب ام و X3 M MH600 من هارت

قلب تپنده ب ام و X3 M در حالت استاندارد یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ S58 بوده که 503 اسب بخار قدرت و 650 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. من هارت موفق شده بیشینه توان تولیدی این پیشرانه را به 626 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 785 نیوتن متر افزایش دهد. این ارتقا سطح قدرت به لطف نصب یونیت کنترلی پیشرانه MHtronik حاصل شده است. سیستم اگزوز نیز توسط من هارت تغییر پیدا کرده و از نوع تمام استیل با سوپاپ های کنترلی بوده که صدای به مراتب زیباتری را تولید می کند و موجب بهبود عملکرد و افزایش قدرت پیشرانه نیز شده است. این سیستم اگزوز دارای چهار خروجی دایره ای شکل به قطر 100 میلی متر بوده که سراگزوز آن می تواند از جنس کربن یا سرامیک باشد.

ب ام و X3 M تیونینگ من هارت

من هارت همچنین تیونینگ و ارتقا سیستم تعلیق ب ام و X3 M را نیز در برنامه داشته و به لطف نصب فنربندی H&R موفق شده ارتفاع این خودرو را به اندازه 30 میلی متر نسبت به مدل استاندارد کاهش دهد.

ب ام و X3 M تیونینگ من هارت

طراحی ظاهری ب ام و X3 M من هارت

این تیونر آلمانی قطعات فیبر کربنی متعددی از جمله اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، ورودی هوای دو تکه سپر جلو، کیت دو تکه سپر جلو و قاب آینه های جانبی را به منظور شخصی سازی ظاهری X3 M تیونینگ شده نسبت به مدل استاندارد ارائه کرده است. همچنین رینگ 21 اینچی Concave One به رنگ مشکی مات یا رینگ بزرگتر 22 اینچی آلپینا برای این کراس اوور لوکس قابل نصب هستند. البته هر دو رینگ در کنار رنگ مشکی قالب، دارای دکور زیبای طلایی رنگ هم هستند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟