اخبار خودرو جهان
مجهز به پیشرانه 659 اسب بخاری با 900 نیوتن متر گشتاور

بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل رونمایی شد

چهارشنبه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

بنتلی امروز نسخه کانورتیبل کانتیننتال GT اسپید را تنها چند هفته پس از معرفی مدل کوپه این خودرو برای افرادی که علاقه دارند هنگام رانندگی با این خودروی فوق لوکس قدرتمند از هوای آزاد هم لذت ببرند، رونمایی کرده است.

مشخصات فنی بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

به گزارش خودرونویس، همانند مدل کوپه، بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل از یک پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر W شکل با دو توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 659 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه نیروی تولیدی این پیشرانه حجیم و قدرتمند را به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می کند.

نمای جانبی بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل به اتکا به این پیشرانه قدرتمند قادر است طی 3.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 335 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. جهت مقایسه بیان می کنیم که این مدل کانورتیبل 0.1 ثانیه در شتاب اولیه نسبت به مدل کوپه کندتر بوده؛ ولی بیشینه سرعت قابل پیمایش هر دو مدل برابر است.

پیشرانه بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

این خودرو ضمن بهره بردن از پیشرانه ای فوق قدرتمند، دارای تکنولوژی بوده که پایداری خوب این گرند تورر فوق لوکس را در پیچ ها تضمین می کند. این خودرو دارای سیستم فرمان پذیری هر چهار چرخ و دیفرانسیل الکترونیکی عقب است. کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل دارای سیستم تعلیق بادی با دمپرهای تطبیقی به همراه سیستم جلوگیری از واژگونی و چپ شدن خودرو است. همچنین به صورت آپشنال برای این خودرو امکان نصب دیسک های ترمز کربن سرامیکی وجود دارد.

 

استایل ظاهری و کابین کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

از نظر ظاهری بنتلی کانتیننتال GT اسپید به لطف دارا بوده جلوپنجره با تم مشکی رنگ و همچنین رکاب های به روزرسانی شده، چهره متمایزی را نسبت به مدل های استاندارد این خودرو دارد. همچنین رینگ های 22 اینچی فورج این خودرو امکان سفارش در رنگ دودی تیره، نقره ای براق و مشکی براق را دارند.

نمای عقب بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

سقف بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل طی تنها 19 ثانیه باز و بسته می شود. این سقف پارچه ای بازشو در هفت رنگ مختلف شامل مشکی، آبی، خاکستری و قرمز قابل سفارش است. همچنین قسمت داخلی سقف نیز در هشت رنگ مختلف شامل قرمز جدید و مگنولیا قابل سفارش است.

داشبورد بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

کابین بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل با چرم طبیعی و جیر آلکانتارا در تم دو رنگ تودوزی شده که دارای 15 رنگ اصلی و 11 رنگ ثانویه است. دیزاین لوزی شکل تودوزی صندلی ها و رودری ها جذابیت بصری کابین این خودرو را به مراتب افزایش داده اند. مشتریان می توانند برای تریم چوبی داشبورد و کابین این خودرو رنگ مشکی پیانویی، گردویی Crown Cut،گردوی تیره Stain Burr و چوب اوکالیپتوس با تم پیانویی را انتخاب کنند. در صورت پرداخت مبلغ بیشتر، امکان استفاده از چوب های دیگر برای تزیین کابین و همچنین یک کنسول آلومینیومی که با موتور الکتریکی قابلیت چرخش دارد، برای این خودرو نصب می شود.

جزییات بنتلی کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل

کانتیننتال GT اسپید کانورتیبل دارای گرمکن گردن یکپارچه با پشت سری صندلی است. بنتلی اظهار کرده که گرمکن هوای گرمتری را برای تهویه مطبوع سرنشینان به گردن آنها هدایت می کند و فعالیت آن بی صداتر از مدل های پیشین است.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟