برپایی نمایشگاه تخصصی خودرو در کرمانشاه

دوشنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
نمایشگاه خودرو

یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته از فردا در کرمانشاه آغاز به کار می کند.

به گزارش خودرونویس،یازدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته از فردا سه شنبه (۲۷ مهر) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در پارک شاهد آغاز بکار می‌کند.

حامد وفاپور افزود: در این نمایشگاه ۴۰ تولید کننده از استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، اصفهان، خراسان رضوی، اراک و کرمانشاه در فضایی به مساحت ۲ هزار متر مربع تولیدات خود را عرضه می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه آخرین دستاورد‌ها و تجهیزات در زمینه صنعت خودرو، قطعات خودرو، تجهیزات تعمیرگاهی و صنایع وابسته از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات یدکی و صنایع وابسته از فردا سه شنبه (۲۷ مهر) تا جمعه( ۳۰ مهرماه) از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید علاقمندان است.

مدیر اجرایی نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته کرمانشاه استقبال از این نمایشگاه را بهتر از سال گذشته دانست و اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته که درگیر کرونا بودیم، استقبال به نسبت خوب بوده است. نسبت به دو سال قبل هم جهشی در ثبت نام متقاضیان در این مدت داشته‌ایم.

او اضافه کرد: اولویت برای حضور در نمایشگاه با تولیدکنندگان قطعات خودرو است، البته واردکنندگان قطعات خودرو و صنایع هم می‌توانند در نمایشگاه شرکت کنند، اما اولویت با تولید داخلی است.

نمایشگاه خودرو

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟