به گزارش خودرونویس، فرهنگ استفاده از ون باری یا همان کارگو ون ها در بازارهای جهانی و کشورهای پیشرفته مدت هاست که نهادینه شده. اما در ایران جا به جایی های سبک و حجیم همچنان با وانت انجام می شود که اگر قصد حمل بار را به صورت ایمن داشته باشید ملزم به نصب کابین روی حوض بار آنها هستید که این کار هم ایمنی بالایی ندارد. به همین دلیل کارگو ون هایی مانند اینرودز در بازار جهانی عرضه شده اند تا جا به جایی بار در ایمنی کاملا صورت گیرد.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

کارگو ون هایی مانند اینرودز به دلیل دارابودن کابینی سرپوشیده و بسته به صورت کامل از محموله و اجناس در حال حمل محافظت به عمل می آورند. امروزه در سراسر دنیا ون های باری نه تنها در شرکت های پستی بلکه توسط استارت آپ های مختلفی نیز به کار گرفته شده اند.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

اینرودز بهمن موتور یک ون باری سبک بوده و می توان تا 725 کیلوگرم بار را با این خودرو جا به جا کرد. به لطف کابین سرپوشیده، دیگر نیازی به نصب کابین روی اینرودز بهمن موتور نیست و حمل بار در ایمنی کامل صورت می گیرد. نکته مثبت اینرودز امکان تردد در تمام آزادراه ها و بزرگراه های کشور بوده و این در حالیست که در بسیاری از این مسیرها اجازه تردد وانت وجود ندارد. البته ون اینرودز بهمن موتور تنها برای جا به جایی بار نبوده و می توان آن در در کاربری های متنوعی از جمله کافه سیار، کمپر و … نیز سفارش داد.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

شرایط فروش ون اینرودز بهمن موتور (24 خرداد 1401)

بهمن موتور قصد دارد که فردا 24 خرداد 1401 ون اینرودز را به صورت نقدی و با قیمت قطعی به بازار عرضه کند. این طرح فروش از روز سه شنبه ساعت 10 صبح آغاز و روز 5 شنبه 26 خرداد ماه 1401 ساعت 16 ادامه دارد. زمان تحویل ون اینرودز در این طرح فروش دوم مرداد 1401 اعلام شده است.

لازم به ذکر است قیمت ون اینرودز بهمن موتور در این طرح 559 میلیون تومان اعلام شده و در حال حاضر تنها در رنگ سفید به بازار عرضه می شود. فروش ون اینرودز نیز تنها از طریق پرتال ایرانی کار www.bahman.iranecar.com انجام می شود.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

مشخصات فنی ون اینرودز بهمن موتور

ون اینرودز بهمن موتور دارای ساختار یونی بادی یا شاسی یکپارچه بوده و قلب تپنده آن یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 140 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس 5 دنده دستی به چرخ های عقب اینرودز منتقل می شود. ون اینرودز در حال حاضر استاندارد آلایندگی یورو 5 در ایران دارد و در هر 100 کیلومتر سیکل ترکیبی 8 لیتر بنزین مصرف می کند. این قدرت موتور با توجه به وزن 1285 کیلوگرمی وزن اینرودز و ظرفیت باربری آن مناسب به نظر می رسد.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

ون اینرودز بهمن موتور دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4500، 1680 و 2000 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 3050 میلی متر اعلام شده است. فاصله بین دو محور زیاد کابینی بسیار جادار را به نسبت ابعاد بدنه برای ون اینرودز به ارمغان آورده و زاویه ورود به شیب و خروج از شیب خوبی هم برای اینرودز بهمن موتور فراهم شده است. این خودرو فضای باری به حجم 5.1 متر مکعب دارد و طول، عرض و ارتفاع فضای بار هم به ترتیب معادل 2630، 1480 و 1300 میلی متر است. ارتفاع بارگیری از عقب ون اینرودز هم 680 میلی متر بوده اما در قسمت های جانبی یک پله با ارتفاعی کمتر وجود دارد که سوار و پیاده شدن از این خودرو و همچنین بارگیری را به مراتب ساده تر کرده است.

ون اینرودز بهمن موتور شرایط فروش باری کارگو

امکانات ون اینرودز بهمن موتور

ون اینرودز یک ون باری سبک بوده که با این حال کابینی به نسبت با کیفیت و با تجهیزات مناسبی را به شما ارائه می دهد. اینرودز دارای دو کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سامانه کنترل پایداری، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، دوربین ثبت وقایع و سامانه کنترل کشش است. بهمن اینرودز در زمینه تجهیزات رفاهی هم دارای نمایشگر 9 اینچی لمسی برای سیستم مالتی مدیا، سیستم تهویه مطبوع دستی، فرمان برقی و چراغ های دیلایت است.

 

 

3.8 از 6 رای