مشخصات فنی اوپل Movano الکتریکی و دیزلی

به گزارش خودرونویس، ون اوپل Movano-e دارای یک موتور الکتریکی است که قادر به تولید 122 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور است. نیروی لازم برای فعالیت این موتور الکتریکی توسط یک پک باتری 37 یا 70 کیلووات ساعتی تامین می شود که نسخه مجهز به باتری کوچک تر در حالت شارژ کامل 117 کیلومتر طی می کند. نسخه مجهز به پک باتری بزرگتر نیز در حالت شارژ کامل 224 کیلومتر مسافت طی می کند. این مسافت های قابل پیمایش با سیکل WLTP اروپا اندازه گیری شده اند. لازم به ذکر است که بیشینه سرعت قابل پیمایش اوپل Movano-e روی 110 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

نمای جانبی اوپل/واکسهال Movano

پک باتری این ون بین دو اکسل و زیر کف کابین جانمایی شده و هیچ تاثیر منفی روی حجم بارگیری این ون الکتریکی نسبت به مدل های دیزلی نداشته است. لازم به است که نسخه های دیزلی اوپل Movano از یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی بهره گرفته اند که قادر به تولید بیشینه قدرت120 و 165 اسب بخار و بیشینه گشتاور 300 و 370 نیوتن متر هستند. نیروی تولیدی این پیشرانه دیزلی توسط یک گیربکس شش سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

کلید گیربکس اوپل/واکسهال Movano

استایل های بدنه اوپل Movano

سومین نسل اوپل Movano در استایل های مختلف بدنه شامل Chasis cab، Chasis Crew cab و پلتفرم Cab اشاره کرد که در مدل استاندارد دارای سه صندلی و در بیشتری حالت دارای هفت صندلی برای جا به جایی سرنشین است. همچنین این خودرو دارای چهار فاصله بین دو محور مختلف و سه ارتفاع سقف متفاوت بوده که بسته به ترکیب انتخابی حجم فضای بار آن بین 8000 تا 17000 لیتر متغیر است. در مدل H3 سقف بلند اوپل Movano، ارتفاع فضای بارگیری این خودرو چیزی معادل 203 سانتی متر بوده و درهای عقب امکان باز شدن به صورت 270 درجه را دارند. بزرگترین و قوی ترین مدل این خودرو قادر به حمل بار با بیشینه وزن 2100 کیلوگرم بوده و به طور کلی بسته به مدل انتخابی حداکثر وزن مجاز این خودرو با بار بسته به مدل چیزی بین 2800 تا 4000 کیلوگرم است.

استایل های بدنه اوپل/واکسهال Movano

اوپل Movano دیزلی و Movano e الکتریکی 2021 هر دو دارای اپلیکیشن هایی به نام Conncect و My Opel/My Vauxhall هستند. در مدل الکتریکی اوپل Movano قابلیت های این نرم افزار بیشتر بوده و اپلیکیشن My Opel اطلاعاتی مانند ایستگاه های شارژ نزدیک را به راننده نشان می دهد. همچنین اپلیکیشن کانکت نیز اطلاعاتی از قبیل روند شارژ و سایر جزییات مربوط به باتری را به راننده نشان می دهد.

اوپل/واکسهال Movano

جدا از نسخه و استایل بدنه انتخابی برای اوپل Movano، تمامی مدل ها دارای رهیاب آنلاین با تشخیص لحظه ای وضعیت ترافیک، تکنولوژی e-Call و b-Call و تجهیزات ایمنی و کمکی راننده متعدد از هشدار برخورد از جلو تا هشدار برخورد در نقاط کور، شروع حرکت در سربالایی و کنترل پایین آمدن از سرازیری و هشدار تعویض خطوط هستند.

منبع CarScoops
5 از 2 رای