اخبار خودرو ایران

از فردا؛ آغاز نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو

شنبه - ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
خواندن 3 دقیقه

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان صنعتگران و عموم بازدیدکنندگان است.

به گزارش خودرونویس، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو تهران از ۲۲ تا ۲۵ مرداد در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان عموم بازدیدکنندگان است.

این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارائه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان به مدت ۴ روز (از ۲۲ تا ۲۵ مرداد) از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام ایران خودرو، دو خودروی دنا جوانان و تارا V ۴ در نمایشگاه قطعات خودرو تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

در این نمایشگاه شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو، در ۱۲۳ غرفه در سالن‌های ۴۰، ۴۱ و ۴۴ به اعلام نیازمندی‌ها در زمینه تامین قطعات، توسعه و تعمیق خودکفایی و معرفی توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود در تولید و تامین به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهند پرداخت.

همچنین سمینار آموزشی هوش‌مصنوعی، تحول دیجیتال در صنعت‌خودرو و کارگاه ارائه سطح بلوغ دیجیتال زنجیره‌تامین برای ارتقای سطح دانش سازندگان در روز ۲۳ مرداد در سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟