به منظور سرویس دهی بهتر صورت می گیرد

ارتقا و به روزرسانی شبکه نمایندگی های مدیران خودرو

شنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
نمایندگی مدیران خودرو

اخیرا شرکت مدیران خودرو طی یک برنامه گسترده شروع به ارتقا شبکه نمایندگی های خود در سرتاسر کشور کرده است.

به گزارش خودرونویس، شرکت مدیران خودرو بزرگترین تولید کننده خودرو در بخش خصوصی کشور است که بیش از 15 سال است در بازار ایران  حضور مستمر داشته و توانسته بخش قابل توجهی از بازار را با محصول متنوع و رو به ارتقا خود بدست آورد. این امر به لطف تنوع محصول و ارتقا کیفی محصولات از یک سو و از سوی دیگر شبکه گسترده خدمات و فروش این شرکت محقق شده که همواره ارتقاء کیفی و کمی آن صورت می پذیرد.

با استناد به عکس های موجود  از برخی نمایندگی ها، به خوبی می توان دید که استانداردهای بالا و در حد جهانی برای شبکه نمایندگی ها در نظر گرفته شده و اجرا  می شود؛ برخی از این خدمات مانند فرایند فروش استاندارد و خدمات کاملا مناسب برای عرضه اتومبیل های لوکس و مدرن طبق برنامه  این شرکت هستند.

نمایندگی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو با داشتن حدود 230نمایشگاه مجاز فروش   و حدود  170 نمایندگی  مجاز خدمات پس از فروش،  تمام نقاط ایران را پوشش داده است که از این لحاظ مزیتی بزرگ حساب می شود؛ شبکه ای بزرگ و با سابقه، که همواره از آموزش و استانداردهای لازم نیز بهره می برند. شرکت مدیران خودرو با برنامه ریزی بر روی شبکه و خدمات خود نشان می دهد که به فکر حضور قوی و ماندگار با ارائه محصولات به روز و با کیفیت است که هم به لحاظ برند و هم سطح بازار جایگاه خود را ارتقا بخشد .

نمایندگی مدیران خودرو

از این روی با توجه به عکس ها می توان فضای پذیرش، انتظار و تعمیر و… برخی از نمایندگی ها را که این استانداردها را انجام داده اند مشاهده کرد که حکایت از نو آوری و طراحی فضای خاص و جدید دارد که با توجه به برنامه توسعه و ارتقا این شرکت به مرور بر تعداد این قبیل نمایندگی ها افزوده خواهد شد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟