به گزارش خودرونویس، حال لامبورگینی اعلام کرده که قصد دارد در تابستان امسال محصولی جدید را رونمایی کند. این در حالی بوده که این برند ایتالیایی چند روز پیش از آخرین نسخه اونتادور به نام Ultimae پرده برداشته بود.

با توجه به اینکه لامبورگینی هم زمان با معرفی نسخه Ultimae اونتادور اعلام کرده بود این آخرین ابرخودرو 12 سیلندر خالص این کمپانی است، کار ما در خصوص پی بردن به ماهیت این محصول جدید لامبورگینی مقداری دشوار شد. البته این شرکت تایید کرده بود که قصد دارد دو ابرخودرو 12 سیلندر را در سال 2021 رونمایی کند؛ با توجه به معرفی اونتادور Ultimae 12 سیلندر، به نظر شما ابرخودروی بعدی چه چیزی می تواند باشد؟

بیایید سری به تاریخ لامبورگینی بزنیم. لازم است یادآوری کنیم که ابرخودرو افسانه ای کانتاش امسال 50 ساله می شود و این شرکت قصد گرامی داشت و برگزاری جشن نیم قرن شدن سن این ابرخودرو را دارد. بدین ترتیب آیا لامبورگینی قصد معرفی یک محصول خاص به منظور جشن گرفتن تولد 50 سالگی کانتاش LP500 کانسپت را در سال 1971 دارد؟

اگر حدس ما درست باشد، این محصول جدید می توان ابرخودروی تولید محدودی باشد که بر پایه اونتادور در سال 2016 توسعه یافته بود که ادای دینی به میورا یعنی اولین ابرخودروی لامبورگینی شده بود.

 

سخن پایانی

البته تمام این صحبت های ما در این لحظه حدس و گمان بوده و هیچ چیزی قطعی نیست. جهت یادآوری بیان می کنیم که لامبورگینی هم قصد دارد وارد عرصه الکتریکی سازی شود و تصمیم گرفته تا سال 2024 تمام محصولات خود را به پیشرانه هیبریدی مجهز کند و اولین ابرخودرو تمام الکتریکی این کمپانی نیز در سال 2025 رونمایی می شود. هرچیزی که لامبورگینی قصد داشته باشد در این تابستان معرفی کند، یقینا آخرین ابرخودرو تمام بنزینی این شرکت بوده و پس از آن باید وارد عرصه ابرخودروهای هیبریدی و الکتریکی شود.

 

منبع motor1
5 از 1 رای