به گزارش خودرونویس، آستون مارتین DBX به خودی خود دارای پروفیل جلو با ارتفاع بسیار کوتاه بود، ولی منصوری تلاش کرد که باز هم ارتفاع این دماغه زیبا را کمتر و طول آن را بیشتر جلوه دهد. این اسیووی قدرتمند و لوکس به رینگ های 24 اینچی مجهز شده که به نوعی طراحی شده اند که جریان هوا را به منظور خنک سازی به سمت سیستم ترمز هدایت کنند. منصوری ضمن نصب رینگ های بزرگ، ارتفاع سیستم تعلیق را نیز کاهش داده و به لطف تغییر فیس جلو و عقب، چهره جدیدی به این اسیووی لوکس و قدرتمند بخشیده است. ضمن اینکه یک کیت بدنه عریض و جذاب فیبر کربنی روی آستون مارتین DBX نصب شده است.

نمای عقب آستون مارتین DBX منصوری

این کیت بدنه واید منصوری باعث شده DBX بسیار چشمگیر و شاخص باشد. در پروفیل عقب شاهد نصب دو اسپویلر هستیم که برای یک اسیووی با این ابعاد بسیار عجیب و در عین حال جذاب است. هر دو اسپویلر از جنس فیبر کربن هستند که یکی روی سقف و دیگری روی درب فضای بار و زیر شیشه عقب نصب شده است. هر دو اسپویلر این خودرو کاربردی بوده و در کنار دیفیوزر برجسته عقب موجب آیرودینامیک بهتر DBX می شوند.

کابین آستون مارتین DBX منصوری

مشخصات فنی آستون مارتین DBX منصوری

منصوری پیشرانه آستون مارتین DBX را نیز دستخوش تغییر قرار داده تا قدرت و گشتاور بیشتری از آن استخراج کند. این خودرو در نسخه استاندارد قادر به تولید 550 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور است. ولی منصوری موفق شده بیشینه توان تولیدی پیشرانه هشت سیلندر دو توربوشارژ این خودرو را به 800 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن را به 1000 نیوتن متر برساند که به لطف نصب توربوشارژهای بزرگتر محقق شده است. این تیونر همچنین نرم افزار کنترلی پیشرانه آستون مارتین DBX را بروزرسانی کرده است. از جمله دیگر تغییرات اعمال شده در پیشرانه می توان به نصب سیستم اگزوز جدید در دو مدل و همچنین نصب فیلتر هوای اسپرت اشاره کرد.

نمای جانبی آستون مارتین DBX منصوری

منصوری اظهار کرده که این آستون مارتین DBX تیونینگ شده قادر است طی 3.8 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 325 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

کابین آستون مارتین DBX منصوری

این تیونر رنگ مشکی تیره ای را روی بدنه DBX اجرا کرده و یک تریمی سبز لیمویی نیز در برخی از قسمت های کابین مانند صندلی ها، کنسول میانی، داشبورد، کف پایی و غربیلک فرمان اجرا کرده است. بیشتر سطوح کابین دارای تریمی فیبر کربنی و همچنین چرم هستند.

 

منبع Motor1
5 از 1 رای