اخبار خودرو جهان
حذف نسخه های AMR و سوپرلگرا

به روزرسانی آستون مارتین DBS، DBX و DB11 برای 2022

چهارشنبه - ۳۰ تیر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
آستون مارتین DBS

آستون مارتین تغییراتی را روی سبد محصولات خود برای مدل های 2022 اعمال کرده که این تغییرات شبیه ساز آنلاین هم بوده که شما می توانید خودروی مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با تغییرات مد نظر خود ابتدا مشاهده و سپس سفارش دهید. از جمله تغییرات اعمال شده در سبد محصولات نیز می توان به افزایش توان پیشرانه نسخه هشت سیلندر DB11، نصب رینگ با طراحی جدید براثی DBS و DBX و حذف مدل های سوپرلگرا و AMR از نسخه های قابل عرضه اشاره کرد.

مشخصات فنی آستون مارتین DB11 و DBS

به گزارش خودرونویس، آستون مارتین DB11 کوپه و کانورتیبل در نسخه پایه هشت سیلندر تغییرات خوبی را به خود دیده اند. پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ این خودرو حال قادر به تولید 528 اسب بخار قدرت بوده که به لطف این افزایش قدرت، DB11 حال قادر به حرکت با بیشینه سرعت 308 کیلومتر بر ساعت شده است. به عبارت دیگر پیشرانه این خودرو 25 اسب بخار نسبت به مدل پیشین DB11 قدرتمندتر شده است. مشتریان DB11 حال می توانند نسخه هشت سیلندر این خودرو را با صندلی های اسپرت پلاس سفارش دهند.

آستون مارتین DBX 2022

نسخه 12 سیلندر آستون مارتین DB11 همانند مدل پیشین قادر به تولید 630 اسب بخار قدرت بوده؛ ولی نسخه دیگر نسخه عملکردی AMR برای این خودرو قابل سفارش نیست. آستون مارتین DBS هم به ساده سازی نسخه های قابل سفارش دچار شده دیگه نسخه سوپرلگرا برای این خودرو قابل سفارش نیست؛ ولی نسخه 12 سیلندر DBS همچنان از یک پیشرانه 5.2 لیتری 12 سیلندر دو توربوشارژ بهره می برد که قادر به تولید 715 اسب بخار قدرت بوده و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز همچنان 340 کیلومتر بر ساعت است. آستون مارتین اظهار کرده که حذف مدل های AMR و سوپرلگرا باعث ساده سازی سبد محصولات این شرکت و انتخاب راحت برای مشتری شده است.

نمای عقب آستون مارتین DBX 2022

بروزرسانی ظاهری برای نسخه های 2022

از جمله به روزرسانی های صورت گرفته در DBS 2022، می توان به نصب رینگ های جدید 21 اینچی اشاره کرد. همچنین برای کراس اوور DBX هم رینگ های 23 اینچی جدیدی به صورت آپشنال قابل سفارش است. با توجه به وجود شبیه ساز روی سایت، مشتریان حال می توانند پیش نمایشی از این قطعات، رنگ های بدنه و تمام پکیج های آپشنال روی آستون مارتین مورد نظر خود داشته باشند.

کابین آستون مارتین DB11

در صورت سفارش تم Inspire برای نسخه های 2022 سبد محصولات آستون مارتین، شاهد نصب المان های لوکسی مانند تودوزی چرمی سوزن زنی شده، دوخت رنگی و 38 ترکیب رنگ برای تریم داخلی هستیم. برای تم Accelerate همانطور که از نام آن مشخص است المان های اسپرت تری مانند تودوزی ترکیبی از جیر آلکانتارا و چرم، 10 ترکیب رنگ برای چرم و چهار ترکیب رنگ سایر قسمت ها قابل سفارش است. در صورت سفارش تم Create هم یک ترکیب منحصر به فرد شامل 10 ترکیب رنگ برای کابین شامل تم تک رنگ رنگ و دو رنگ قابل اجرا است.

 

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟