آریزو6 مدیران خودرو مجهز به پیشرانه و گیربکس مطمئن

پنجشنبه - ۶ آذر ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
آریزو6 مدیران خودرو

سدان لوکس و زیبای مدیران خودرو این روزها طرفداران خاص خود را یافته و خیلی ها  آن را با سدان های معروف کره ایی و ژاپنی مقایسه می کنند ، اما باید دید این سدان زیبا دارای چه مزایای برجسته ای است که آنرا به عنوان رقیبی جوان و قابل اعتماد تبدیل می سازد.

مشخصات فنی آریزو6

به گزارش خودرونویس، گیربکس 9 سرعته CVT جدید با نام CVT25: جالب است که بدانید این گیربکس به عنوان یکی از 10 گیربکس برتر در سال 2019 در بازار چین  انتخاب شد، دقیقا در جایی که  تمام برندهای دنیا مانند تویوتا ، جنرال موتورز و  فولکس واگن آزادانه در حال رقابت هستند. ولی با این حال این گیربکس کارا توانست جزو برترین ها قرار گیرد. این گیربکس جدید به خوبی با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ آریزو6 هماهنگ شده؛ این همان پیشرانه ای است که در خودروهای تیگو7 و آریزو5 عملکرد و اطمینان خود را به خوبی نشان داده و توسط شرکت  معروف اتریشی AVL  طراحی شده است تا ما حصل آن راندمان و کارایی بالا باشد.

آریزو6 مصرف سوخت منطقی داشته که به صورت ترکیبی در حدود  6.5 لیتر در هر 100 کیلومتر است. شتاب 0 تا 60 این سدان چینی تنها در 4 ثانیه صورت پرفته برای رسیدن به 100 کیلومتر بر ساعت سرعت تنها به 9 ثانیه زمان نیاز دارد. این نتایج از هماهنگی مناسب این موتور و گیربکس حاصل شده است.

 

طراحی مدرن در کنار تجهیزات رفاهی و ایمنی قابل قبول

از سوی دیگر خودروی آریزو6 دارای طراحی بسیار مدرن و به روزی بوده به طوری که در نمای داخل بسیار شبیه به محصولات آئودی و رنج روور است و کاملا حس لوکس بودن را به شما القا می کند، به طوری که در هنگام رونمایی این خودرو در شهر شانگهای بسیاری از رسانه ها و مجلات معتبر خودرویی طراحی خودروی آریزو6 را ستودند. آریزو6 در کنار این طراحی زیبا دارای 5 ستاره ایمنی کامل از موسسه تست تصادف چین بوده و به تجهیزات ایمنی و رفاهی مانند اتوهلد، ترمز پارک برقی، صندلی راننده برقی، گرمکن صندلی های جلو، دوربین 360 درجه و 6 عدد ایربگ ( جلو – جانبی-پرده ایی  ) مجهز شده است. آریزو6 مدیران خودرو در کنار خدمات پس از فروش گسترده این شرکت در مقایسه با رقبا می تواند به عنوان یک گزینه مطلوب در بازار کشور قلمداد شود.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟