مشخصات فنی آئودی RS6 و RS Q8 تیونینگ ABT

آئودی RS6 و RSQ8 در حالت استاندارد هر دو از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بهره می برند. به لطف نصب پکیج S پرفورمنس ABT بیشینه قدرت تولیدی پیشرانه این دو خودرو به 691 اسب بخار و بیشینه گشتاور آنها به 880 نیوتن متر می رسد. اگر این سطح از قدرت و گشتاور شما را راضی نمی کند، می توانید کیت تقویتی قدرتمندتری را سفارش دهید که به موجب آن بیشینه قدرت پیشرانه به 730 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 920 نیوتن متر می رسد. لازم به ذکر است که هر دو خودرو در حالت استاندارد قادر به تولید 600 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن متر گشتاور بوده اند.

آئودی RS6-s تیونینگ ABT

آئودی RSQ8-S از کیت کنترل ارتفاع ABT برای سیستم تعلیق بادی خود بهره می برد. زمانی که خودرو در حالت کامفورت قرار داشته باشد ارتفاع آئودی RSQ8-S تیونینگ شده توسط ABT 25 میلی متر نسبت به مدل استاندارد پایین تر است و زمانی که این کیت روی مد داینامیک قرار داشته باشد، ارتفاع آن 15 میلی متر دیگر نیز کاهش می یابد.

نمای عقب آئودی RSQ8-s تیونینگ ABT

آئودی RS6-S دارای فنربندی جدیدی بوده که ارتفاع این سوپراستیشن به موجب آن 25 میلی متر نسبت به نسخه استاندارد در جلو در 30 میلی متر نسبت به مدل استاندارد در عقب کاهش یافته است. همچنین به لطف نصب آنتی رولبارهای بروزرسانی شده تکان های وارد شده از سطح زمین و رولینگ بدنه در حرکت نسبت به مدل استاندارد کمتر شده است.

کابین آئودی RSQ8-s تیونینگ ABT

شرکت ABT همچنین یک کیت بدنه فیبرکربنی شامل اسپلیتر جلو با لوگو RS6-S یا RSQ8-S نصب می کند. در پروفیل عقب هم این کمپانی یک سیستم اگزوز استیل نصب کرده که دارای چهار خروجی اگزوز 102 میلی متریست.

شیفتر دنده آئودی RS6-s تیونینگ ABT

با بازکردن درب ها متوجه تریم جدید رودری ها، شیفتر دنده با تریم فیبر کربنی، کلید استارت/استاپ پیشرانه ABT و لوگوی جدید روی غربیلک فرمان می شوید. همچنین ABT کاور فیبر کربنی برای داشبورد و فریم صندلی ها نیز اجرا کرده است.

آئودی RS6-s تیونینگ ABT

آئودی RS6-S تیونینگ شده توسط ABT به رینگ های 22 اینچی مجهز شده و اسیووی RSQ8-S دارای رینگ هایی 23 اینچیست. کمپانی ABT برای این پکیج تقویتی خود قیمتی معادل 43 هزار یورو درنظرگرفته که شامل هزینه نصب و گارانتیست.

منبع Motor1
5 از 3 رای