اخبار خودرو ایران
جزئیات تازه از محصول جدید گروه بهمن

دیگنیتی چه زمانی وارد بازار می شود؟

شنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
عکس جاسوسی بهمن دیگنیتی

گروه بهمن قصد دارد تا به زودی محصول جدید به نام دیگنیتی یا همان دانگ فنگ iX5 را به بازار عرضه کند که این محصول در حال گذراندن مراحل تست نهایی و پیش‌تولید است تا به خطوط مونتاژ این شرکت افزوده شود.

به گزارش خودرونویس، گروه بهمن که قصد دارد طی یک برنامه زمان‌بندی شده به تنوع محصولات خود رونق بخشد، هم اکنون در حال آماده سازی محصول جدیدی است که طی دو ماه آینده آن را رونمایی و سپس به بازار عرضه می کند.

جدیدترین خودروی مونتاژی گروه بهمن به‌عنوان یک خودروی کراس اوور کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود. دیگنیتی ضمن برخورداری از تجهیزات رفاهی و ایمنی بالا، دارای پیشرانه پرقدرت مجهز به توربو شارژ بوده و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

تیزر بهمن دیگنیتی

مشخصات فنی محصول جدید بهمن موتور

بهمن موتور قصد دارد که دیگنیتی یا دانگ فنگ iX5 را با پیشرانه یکسان ولی در دو سطح قدرتی راهی بازار کشور کند. نسخه ضعیف تر این خودرو 220T نام داشته که از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 150 اسب بخار قدرت و 220 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. نسخه قدرتمندتر این خودرو تریم 280T بوده که از همان پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره گرفته، ولی قدرت و گشتاور تولیدی آن به ترتیب به 180 اسب بخار و 270 نیوتن متر ارتقا یافته است. برای انتقال قدرت هر دو پیشرانه به اکسل جلو، گیربکس دستی شش سرعته و گیربکس اتوماتیک CVT در دسترس است.

کابین بهمن دیگنیتی

انتظار می رود که بهمن موتور هر دو مدل دستی و اتوماتیک این خودرو را در کشور به تولید برساند. البته در این لحظه مشخص نیست که بهمن موتور دیگنیتی را در ابتدا با چه سطح قدرتی و مشخصاتی راهی بازار کشور می کند.

 

کیفیت بالای محصولات و خدمات رضایتبخش گروه بهمن

کیفیت محصولات و خدمات گروه بهمن همواره زبان زد مشتریان و فعالان بازار خودرو است. در جدیدترین گزارش سالانه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، گروه بهمن مقام اول خدمات فروش خودروهای تجاری و سواری و پس از فروش خودروهای تجاری و همچنین مقام دوم خدمات پس از فروش خودروهای سواری را کسب کرد. گفتنی است خودروهای تولیدی گروه بهمن در بین خودروسازان داخلی موفق به اخذ بالاترین نشان کیفیت محصول است.

 

رویت محصول جدید بهمن موتور در خیابان

هرچند بهمن موتور نسبت به اعلام مشخصات کامل محصول جدید خود تا زمان رونمایی خودداری کرده، ولی این خودرو چندین بار تا به امروز در خیابان و در حال تست رویت شده است. محصول جدید بهمن موتور دانگ فنگ iX5 بوده که یک کراس اوور کوپه خوش استایل محسوب می شود. البته بهمن موتور قصد عرضه این محصول را با نام دانگ فنگ در ایران نداشته و بنا دارد که آن را با نامی دیگر به بازار عرضه کند که به استناد تیزر منتشر شده از این شرکت، نام یا برند احتمالی این محصول جدید بهمن موتور دیگنیتی DIGNITY است.

دانگ فنگ ix5

پس از اینکه بهمن دیگنیتی چندین بار با استتار و کاور در حال تست در خیابان رویت شده بود، حال تصویری از این خودرو بدون هیچ استتاری در سایت تولیدی بهمن موتور منتشر شده است. این موضوع نشان دهنده آن بوده که مراحل تست این خودرو رو به پایان است و به زودی شاهد عرضه این خودرو خواهیم بود.

4.4 از 10 رای

دیدگاه شما چیست؟

سایر دیدگاه ها

  • مهدی | 16 آبان 1399 - 7:24 ب.ظ

    قیمتش راحت بین 800 تا 1 میلیارد میشه تو فروش بهمن

  • اکبر | 9 آبان 1399 - 0:16 ق.ظ

    قیمت بهمن دیگنیتی در بازار ایران هنوز مشخص نشده؟

    • یحیی دادگر | 9 آبان 1399 - 9:33 ق.ظ

      سلام، هنوز قیمتی برای این خودرو توسط بهمن موتور اعلام نشده